به وب سایت پایا محاسب خوش آمدید

1

امروزه با تغییرات ایجاد شده در منابع نظام بودجه ریزی کشور و همچنین چرخش نظام مالیاتی رفته رفته شرکت ها را ملزم به استفاده مداوم خدمات مالی و مالیاتی شرکت های حسابداری نموده است حال آنکه باید در نظر داشت که خدمات مذکور از زمان صدور اسناد مالی آغاز و تا زمان ارسال اظهارنامه عملکرد  و در صورت لزوم دادرسی مالیاتی ادامه خواهد یافت . برخی از مدیران انجام این امور را به دلایلی چون حساسیت بالا و رهایی از خطر ناشی از اشتباهات احتمالی پیش‌آمده، به یک شرکت خدمات مالیاتی می‌سپارند.

در کنار مواردی که در بالا گفته شد، نظارت و بررسی اسناد و صورت‌های مالی، جهت استانداردسازی آن‌ها برای سازمان امور مالیاتی و کاهش ابهامات و ریسک آن‌ها، ازجمله اقداماتی است که یک شرکت خدمات مالیاتی انجام می‌دهد.

نرخ خدمات مالیاتی چگونه است؟

نرخ خدمات مالیاتی ارائه‌شده توسط شرکت‌های خدمات مالیاتی، ثابت نبوده و تعرفه مشخصی ندارد. هر شرکت خدمات مالیاتی برحسب سابقه، تجربه و کیفیت خدمات، نرخی را برای خدمات مالیاتی خود در نظر می‌گیرد. این نرخ همچنین می‌تواند بسته به حجم کاری شرکت درخواست‌کننده خدمات (به دلیل بالا رفتن حساسیت و حجم کاری) تغیر کند.

نرخ خدمات مالیاتی همچنین تابعی از خدمات دریافت شده است. به‌طور مثال پر کردن اظهارنامه مالیاتی نرخ جداگانه و دادرسی مالیاتی نرخ دیگری دارد. بدیهی است نرخ این امور نیز بستگی به عوامل مختلفی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد دارد.

قرارداد خدمات مالیاتی چگونه منعقد می‌شود؟

یک قرارداد خدمات مالیاتی شامل بندهایی است که در آن خدمات مورد درخواست قید می‌شود. بسته به نوع خدمات درخواستی، نوع قرارداد خدمات مالیاتی نیز تغییر می‌کند. برخی از خدمات نرخ مقطوع دارند و برخی تابع عوامل دیگر هستند.

به‌طور مثال قرارداد خدمات مالیاتی برای تهیه و ارسال صورت معاملات فصلی نرخ ثابت و مشخصی خواهد داشت. اما قرارداد خدمات مالیاتی برای دادرسی مالیاتی نرخی متأثر از وضعیت پرونده مالیاتی و میزان کاهش مالیات پس از مراحل دادرسی مالیاتی دارد. بااین‌حال برخی از شرکت‌های خدمات مالیاتی برای دادرسی مالیاتی نیز نرخ ثابتی در نظر می‌گیرند.

برای دریافت خدمات مالیاتی چه باید کرد؟

مراجعه به یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات مالیاتی بدیهی‌ترین کاری است که برای دریافت خدمات مالیاتی باید انجام دهید. اما نکته اینجاست که باوجود انبوهی از شرکت‌های خدمات مالیاتی، انتخاب دشواری پیش روی شما خواهد بود. در این شرایط باید سراغ شرکتی بروید که رزومه و تجربه بالایی در ارائه خدمات مالیاتی داشته و بتواند با کمترین ریسک ممکن امور مالیاتی شرکت شمارا به سرانجام برساند.

شرکت پایا محاسب اکسیر ارقام با داشتن سال‌ها تجربه در عرصه ارائه خدمات مالیاتی و بهره‌گیری از دپارتمان تخصصی مالیاتی خود، یکی از بهترین و مورد اعتمادترین مراکز ارائه خدمات مالیاتی و خدمات حسابداری در ایران محسوب می‌شود.

خدمات مالیاتی شرکت پایا محاسب اکسیر ارقام  در این مرحله شامل:

  • تشکیل پرونده در سازمان امور مالیاتی، دریافت کد اقتصادی (شناسه ملی )و مشخص کردن حوزه مالیاتی شرکت.
  • تشکیل پرونده در نظام ارزش افزوده و دریافت گواهی ارزش افزوده.
  • طراحی نقشه راه و سیستم امن مالیاتی مطابق شرایط هر شرکت.

 

آیا استفاده ازخدمات این شرکت در کنار فعالیت خود به صورت مشاورالزامی  است یا تنها زمانی که با مشکلات مالیاتی مواجه شدیم باید به آنه مراجعه نمایید؟

  ابتدا باید نگاهی به خدمات ارائه شده توسط این شرکت انداخت:

  • تنظیم و ارسال ماهانه لیست حقوق و دستمزد پرسنل و لیست پرداخت‌های موضوع تبصره ماده ۸۶
  • تهیه، تنظیم و ارسال گزارش‌های معاملات فصلی
  • تهیه، تنظیم و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده
  • پاسخ تهیه وتنظیم اظهارنامه مالیاتی
  • پاسخگویی و دفاع از پرونده‌های مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر عملکرد
  • بررسی پرونده‌های مالیاتی، ثبت اعتراض، تنظیم لایحه دفاعی برای طرح و ارائه به هیئت‌ها و کمیسیون‌های مالیاتی کشور و دفاع ازپرونده

این شرکت علاوه بر توانایی ارائه خدمات ذکر شده به مشتریان خود ،  شخصا می تواند انجام آنها را درچهارچوب قوانین ومقررات دردست گیرد و منافع مشتریان خود را درچهارچوب قانون مالیاتی به حداکثر رساند.

همین حالا با ما تماس بگیرید...تماس با ما

دی ان ان